Ny skinnjacka

Det är en bra dag idag. Visst, jag vaknade ganska sent men det har jag tagit igen nu. Lägenheten har städats från golv till tak det är en härlig fräsh lukt fyller nu lägenheten. Inte mycket kan göra mig på bättre humör. Äter nu lunch och kollar runt i internetlandet efter en ny jacka till lilla mig. Hittills verkar favoriten finnas på urban outfitters fast den är lite dyrare än vad jag hade beräknat. Jackan är från "Silence and Noice" och kostar $298. Jag antar att man får betala lite mer för att få en bra, tålig, och snygg skinnjacka som faktiskt kan hålla värmen i höst.

Ska snart ge mig iväg till Urban Outfitters för att prova jackan och se om den sitter bra.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Totally random satt jag och surfade på lite gamla klipp från YC-konserter och såg en kommentar från en tjej från Sverige som var på samma gig som mig i London 2006. Om du är den jag tror du är så hängde jag och mina polare lite med dig och din kompis i kön för att sen stå typ längst fram på Astoria och slängde bla en svensk flagga upp på scen. Har jag rätt eller skriver jag till heeelt fel person? ;P

2008-10-18 @ 00:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0