Värmande musik

Eftersom det fortfarande är galet kallt här hemma så tröstar jag mig med att lyssna på musik. Tänkte att jag skulle dela med mig av vad jag lyssnar på just nu. Vem vet, det kanske hjälper någon annan att må bättre i kylan.

Första låten är en version av Rihannas "Umbrella" som vi alla har hört. Det här är min absoluta favoritversion, inklusive Rihannas orginalversion. Den här versionen är med Scott Simons.



Nästa låt är med bandet Incubus. Låten heter "Anna Molly" och är min favoritlåt med det här bandet.


Den tredje och sista låten är med ett band jag precis återupptäckte, Dashboard Confessional. Låten heter "Hands Down" och kommer spelas hos mig ganska mycket framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0