en morgon utan kaffe

Hör och häpna, jag sitter nu i soffan och dricker te till frukost istället för kaffe(!). Ok, det är enbart för att alla kaffefilter är slut, men ändå. Känner redan nu att jag måste springa till affären snart för att köpa filter samt mat, kylskåpet är helt tomt.

Jag kan nu stolt presentera att jag är klar med min take home final exam till accounting. Tack tack jag vet, jag är ett geni. Nej skämt och sido, jag känner på mig att jag har gjort massvis med misstag, men jag kan helt enkelt inte göra bättre. Men här är en till nyhet. Samma sekund jag färdigställde min exam och tog ett lugnande andetag kom jag på att, "shit!" jag ska lämna in en uppsatts till min religionskurs på torsdag! Panik. Det hade jag totalt glömt av, och just nu är jag ganska skoltrött, alltså har jag ingen större lust att göra uppsattsen. Men, eftersom jag är en självkritisk perfektionist så ska jag kämpa till sista blodsdroppen, även om det betyder att jag får sitta uppe hela nätterna!

En bra nyhet, får hem min kamera idag. Jag ska försöka lägga upp bilder på mina nya skor och min nya brosch från Marc by Marc Jacobs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0