Final exam i accounting

Usch, sitter nu med en klump i magen och väntar på min dom. Jag har mitt prov i accounting klockan 13 och jag är fruktansvärt nervös. Det var längesedan ett prov har gett mig sån här ångest, jag hade till och med mardrömmar om det här provet för några nätter sedan! Nepp, jag skämtar inte. Det var riktiga mardrömmar som gav mig problem att sova en hel natt, eftersom jag vaknade med ett ryck hela natten igenom. Det ska bli så skönt att bara få detta gjort, även om det skulle gå dåligt, vilket jag hoppas att det inte gör(!).

Förövrigt är det en del på mig att göra lista idag. Efter provet ska jag till student accounts (där man betalar sin skolavgift) och fråga dom vart dom har förlagt sina hjärnor. Skolan har höjt min skolavgift, som om den inte var hög nog, och det får dom inte göra. Jag är så trött på det här nu, att man aldrig kan börja ett nytt kvartal utan att något är fel(!). När jag har pratat med skolan ska jag träffa Anastasiia vid Union square för att ta en fika. Sen blir det raka vägen hem till att plugga ännu mer och kanske städa lägenheten lite. Det ska bli så skönt med lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0