Heroes hysteri

Jag och Ebba är experter på att kolla på serier. Vi kan plöja igenom en hel säsong på några dagar utan problem, och det skapar ett visst behov av att hitta nya bra serier att följa. Den här helgen spenderades med att kolla på andra säsongen av Heroes, som jag tycker är bättre än första säsongen. Det sorgliga är att vi redan är klara med den säsongen och nu är vi ännu en gång på jakt efter en ny serie. Vilka problem man kan ha.



By the way, jag köpte mina converse och jag tycker att dom är riktigt snygga. Tyvärr så har en kompis min kamera för tillfället så jag kan inte ta någon bild på dom, men det kommer med tiden.

Idag och imorn blir det mer plugg. Det känns verkligen att det är finals week på gång, för allt börjar blir så mycket tuffare nu. Men det ska bli riktigt skönt att denna terminen tar slut så att jag kan börja om på nytt nästa termin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0