Hunddagis på promenad

Måste bara dela med mig av detta innan jag glömmer bort det. På vägen hem från mataffären möttes jag av ett helt hunddagis. Självklart var det i "tunneln" så jag stod upptryckt mot en vägg medans alla hundar fick passera, men det gjorde inte så mycket, hundarna var så grymt söta! Jag skulle nog inte klara av att vara dogwalker för det verkar vara mycket att hålla reda på. Jag har räknat ut att det var ca. 24 hundar ute på promenad, för det var tre killar som höll reda på ca. åtta hundar var(!). Nu hann jag ju inte räkna alla, men jag tror det var något i den stilen. Inte nog med det. Världens sötaste bulldog var med i skaran också. Om jag någonsin skaffar en hund så blir det nog en bulldog, jag tycker dom är så häftiga.


Bild lånad från bulldogbreeds.com

P.S. när blev kaffefilter så dyrt? Fast det kanske bara var i affären jag handlade i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0