Lätt som en plätt

Gisses vad många blogginlägg det blev idag. Antar att jag helt enkelt har haft mycket att dela med mig av idag.

Kom precis hem från min Access klass där jag hade prov. Blev klar först (igen) och behövde bara vara där i 40 minuter sammanlagt. Det tycker jag är ganska bra eftersom kurstiden egentligen är 3 timmar. Provet kändes bra i varje fall och nästa vecka blir det finals prov. Efter nästa vecka har jag ingen mer Access klass! Det är det här som är det bästa med finals week, känslan när man går ifrån sitt finals exam och vet om att man inte behöver läsa den kursen mer.

På vägen hem stannade jag till i mataffären på 1st ave för att köpa kaffe, igen. Min plan var att gå in ta den vanliga sortens kaffe "Maxwell House, French Roast" men istället köpte jag en ny sort, plus att jag köpte te (!). Nu har jag verkligen bestämt mig för att dra ner på mitt kaffedrickande, så detta är ett steg på vägen. Istället för att dricka kaffe på kvällarna ska jag dricka te. Grönt te är ju bra mycket mer hälsosamt än kaffe.

ett steg i rätt rikting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0