Med en halft fungerande hjärna..

Knappar jag in ett till inlägg för ikväll. Jag har bara en sak att säga, accountning är inte min grej just nu(!). Visst, jag tycker att det är intressant och läraren är bra, men ikväll går det bara inte. Har ett take home final exam att göra till tisdag och det är verkligen tur att jag började idag.

För tillfället tillåter jag mig själv att ta en liten kort plugg paus. Ni vet väl vad man säger? Man ska plugga i 20 minuters block för att sedan ta en kort paus. Hjärnan klarar ju inte av att ta in hur mycket information som helst. Efter att ha pluggat i en timma inser jag att det ligger en viss sanning bakom detta. Jag kände att det luktade bränt och upptäckte snart att det kom från min överbelastade hjärna.

Det är inte bara jag som börjar bli lite smått utmattad, youtube krånglar för mig med. Nu är det riktigt segt att ladda upp klipp, jag som hade tänkt spendera min välförtjänta paus med att kolla upp nya band. Aja, det får bli en annan gång. I väntan på att Youtube ska bättra sig lägger jag upp ett klipp på bloggen. Det här är ett band jag återupptäckte för några dagar sedan. Dom heter TV on the Radio och kommer ifrån Brooklyn, NY. Jag vet inte varför men jag har verkligen fastat för den här låten som heter Wolf Like Me, och jag spelar den om och om och om igen.


Nej, snart blir det till att göra läxor igen då. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0