Ny dag = nya krafter?

Sitter som vanligt i soffan med en mugg med nybryggt kaffe på bordet brevid mig. Är klar med frukosten och det är väl egentligen bara till att börja med min dag. Det enda som står i min väg är jag själv, är seg som sirap just nu. Det tog en hel evighet för mig att komma ur sängen idag, fastän jag hade ställt klockan på 9.00. Mitt morgon humör blev inte direkt bättre när jag gick in på aftonbladets hemsida. Det första jag ser är att jordens under gång är här. När ska forskare lära sig att man inte ska leka gud? Varför ska man återskapa big bang när man vet att det kan gå fruktansvärt fel? Jag tvivlar på att informationen dom får ut från sitt experiment kommer vara värt hela jordens befolkning. Men det är ju bara min åsikt.

Jag har blivit på lite bättre humör nu, för jag lyssnade på Oasis nya singel The Shock of the Lightning. Det är på tiden att dom släpper ett nytt album, och efter att ha hört den här låten har jag ganska höga förväntningar på hela albumet.


Klippet är lånat från http://youtube.com/gaspanic321

Nej, nu får jag ta mig i kragen och börja göra alla läxor. Har ett final exam ikväll, efter det är jag helt klar med min Spreadsheets and Databases kurs! Efter ikväll har jag bara två lektioner kvar att slutföra. Det går undan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0