Skrivkramp be gone

Detta är helt sjukt, efter att ha fasat över mitt final speech i flera dagar så släppte äntligen min skrivkramp igår. Nu hoppas jag att detta håller i sig så att jag kan skriva klart hela talet idag (innan kvällen) och även hinna öva lite.

Jag måste köpa ett par skor, gärna converse, för det enda par som jag kan använda nu (utan att få ont i fötterna) är mina slitna flipflops. Dom är inte speciellt promenad-vänliga måste jag säga, för jag får ont i ryggen efter att ha gått i dom för länge. Det blir till att köpa skor nu i helgen. Helst ett par helsvarta converse.

Välkommen till Ebba som nu också bloggar på blogg.se.
ebbalotta.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0