Musiktips

Efter en ganska seg start har min energi nu gått upp i taket! Jag har nu pluggat klart till mitt final exam, städat lite i vardagsrummet/köket, börjat skriva min uppsatts i religion, och gör nu i ordning lite mat. Den där sega konstiga känslan är som bortblåst och det är faktiskt kul att skriva min uppsatts, vilket är bra för det blir ju oftast bättre då.

Jag surfa in på urban outfitters hemsida som är helt underbar. Som många vet är urban outfitters min absoluta favorit affär när det kommer till det mesta inom kläder, musik, och möbler. Det bästa med deras hemsida är att dom delar med sig av musiken som spelas i deras butiker. Ett tips är att ni går in på den här sidan http://blog.urbanoutfitters.com/projects/lstn1/ för att hitta något nytt och fräscht att lyssna på. Jag hittade två bra band inom några minuter och har redan hunnit leta upp mer låtar med dom. Leta efter banden Black Kids och Blitzen Trapper, jag kan nästan garantera att ni inte kommer ångra er. Självklart finns det flera andra band som även dom är bra, men detta är vad jag har hunnit kolla upp än så länge.

Nu får jag återvända till den fysiska världen för ett tag. Har fortfarande mycket kvar att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0