En torr start på dagen

Jag har kommit på att jag inte kan planera för fem öre. Jag sitter nu och äter min "frukost" som består av puffar. Igår åt jag upp den sista yogurten och tog det sista från philadelphia-osten, alltså hade jag inget att ha till mina puffar och inget att ha på mina mackor i morses när jag skulle ta min frukost. Bra jobbat Louise. Det blev en mugg med te och en tallrik med puffar till frukost idag, medans jag kollade på näst sista avsnittet av Grey's Anatomy season 4. Mmm, det tog ännu en gång bara några dagar att plöja igenom en hel säsong. Vem behöver ett liv? Jag behöver ett liv.

Aja, även om min morgon har börjat lite si och så, har jag ändå ganska höga förväntningar på den här dagen. Jag behöver få mycket gjort idag och jag har bestämt mig att göra allt på min att-göra-lista.

Här är lite av det jag ska göra:
Powerwalk
Köpa ny sladd till min dator (den jag har driver mig till vansinne då det är glapp i den)
Köpa flashcards (så att jag kan plugga till mina final exams nästa vecka)
Köpa mat! (så att jag kan äta en riktig frukost imorn)
Tvätta kläder 
Träffa Anastasiia och kolla in hennes nya lägenhet
Plugga

Träffade förövrigt Anastasiia igår för första gången på hela sommaren. Vad jag har saknat den människan! Hon är en människa som sprider energi omkring sig, och man kan inte låta bli att bli lika energisk som henne när man umgås.
Det ska bli så kul att äntligen kunna ta upp kontakten igen, har ju inte varit så lätt efterom hon har spenderat sin sommar i Ukraina. Men nu är hon här, har börjat på Parsons (!) och har skaffat sig en egen studio. Jag känner på mig att det kommer bli en intressant höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0