Vad är det som händer?

Jag kan bli så arg på vissa människor. Jag läste idag att någon total idiot attakerade Noel Gallagher från Oasis under deras konsert i Toronto. Varför ens tänka tanken att göra detta? För det första undrar jag hur denna människa lyckades komma in backstage. Varför ville han springa fram till Noel och knuffa honom i ryggen så att han handlöst föll ner och skadade sig? Vad får en människa att vilja förstöra en hel konsert på detta viset? Vad kunde han möjligen få ut av detta? Skulle han bli någon slags "tuff" hjälte hos sina vänner kanske? Eller hade han kanske bara aggressioner han behövde få ur sig? Vem vet. Jag hoppas verkligen att Noel kryar på sig så snart som möjligt och att han inte fick några större skador från den här händelsen. Jag hoppas också att säkerheten blir bättre, för nästa gång kanske det är mer än en knuff vi får läsa om i tidningarna.


Självklart finns händelsen redan på youtube.

Klippet är lånat från http://youtube.com/NinjaDUDED0TC0M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0