En dag med Anastasiia

Åh, vad jag har ont idag! Det känns som att jag har sträckt varenda muskel i hela kroppen. Förklaringen till den här smärtan är Pacha.

Jag spenderade hela fredagen med Anastasiia. Vi shoppade, gick runt downtown, och fikade på ett ställde dom har choklad som specialité. det var underbart gott och alldeles för mättande. Vi delade på en chokladkaka och jag behövde inte äta något mer resten av dagen.

När vi satt och fikade bestämde vi oss för att ta oss till Pacha under kvällen. Det var bara till att ta sig uptown för att hämta mina grejer och sedan ta mig till Anastasiias lägenhet för att göra mig i ordning för festen. När kvällens outfit var bestämd, sminket lagt, och håret var som önskat var det dags att ge sig iväg. När vi passerade entreen fick vi två armband av vakterna. Ett som var till baren, och ett som var till VIP-hyllan (!). "SCORE!". Vilken underbar känsla. Vi dansade non-stop till klockan fyra på morgonen och då sa det stopp för mig. Mina fötter gjorde fruktansvärt ont och jag var trött som aldrig förr. Jag fick tjata på Anastasiia för att kunna ta mig från Pacha (hon var inte klar för kvällen), men det gick till slut.

En taxiresa och några timmars sömn senare vaknade jag med träningsvärk. Men det var helt klart värt det!

(Av någon anledning kan jag inte ladda upp mina bilder, men det kommer i snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0