Lördag

Efter många om och men så kommer en liten uppdatering. Jag hade en riktigt bra lördag och som tur var hade jag kameran med hela dagen.

Dagen inleddes med en promenad längs East River (mitt nya promenadstråk). Sen styrde jag stegen mot central park eftersom det var sånt fint väder.

Jag kommer verkligen sakna att bo som jag gör. Ett stenkast från East River, en kort promenad från Central Park, och några tunnelbanestationer från alla roliga affärer.


Jag gick förbi den här affärer på väg till parken. Måste verkligen hitta tillbaka dit och köpa ett lass choklad.


Med sånt här fint väder känns livet helt plötsligt roligare, lättare, och gladare.


Så, efter en uppfriskande promenad styrde jag stegen hem igen där jag hittade Ebba och Gustav. Vi satt och kollade på kort och förundrades över hur mycket man kan förändras! Det är alltid lika roligt att sitta och flamsa, skvallra, och skratta.

Alltid lika gott med pannkakor, sylt, och sour cream.


Efter maten kom saxen fram. Ebbas byxor blev lite trendigare med några extra hål och kedjor.


Efter en riktigt mysig eftermiddag var det dags att ge sig ut och festa lite. Jag, Anastasia och två av hennes kompisar bestämde oss för att ge Mansion en chans. Jag hade riktigt roligt och stället levde upp till mina förväntningar.




Min tröja var riktigt populär hela kvällen




Snygga dansare i (under)kläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0