Morgontrött? Neee

Jag som trodde att jag var så pigg när jag stängde dörren och gick mot tunnelbanestationen. Min Ipod var på och jag gick där och nynnade till The Sounds, "Åh, det här kommer bli en bra dag" tänkte jag. Men när jag stog och skulle dra mitt kort till tunnelbanan upptäckte jag att jag hade glömt min plånbok hemma. I plånboken fanns allt hopp om att kunna komma med tåget; Passerkortet, Kontokortet, och kontanter, ganska kört alltså. Det var bara till att traska hemmåt igen.

Jag hann knappt öppna ytterdörren och gå in i vardagsrummet innan jag såg plånboken ligga där på bordet. Ytterst störande eftersom det kändes som man kunde se den extra tydligt just då. Aja, nu tänker jag inte låta det här störa min dag. Min lektion skulle bara vara på en halvtimma ändå, så jag missade väl inte så himla mycket.

Nu ska jag kolla lite på Fringe och sen blir det till att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0