När katten är borta..

..lyssnar jag på musik. Ja, Ebbas mamma var på besök igår och Ebba spenderade då natten i New Jersey. Nu kanske ni tror att jag hade tråkigt och kände mig ensam när jag var själv i lägenheten. Men icke, igår var det fritt fram att spela musik på hög volym och sjunga med utan att behöva skämmas. Jag tror jag spelade James Morrison - Broken Strings några gånger för mycket, jag har nått gränsen till att verka manisk och stalker aktig. Jag hade låten på repeat och sjöng falskt med medans jag dansande provade hela garderoben. När jag insåg att jag hade spelat samma låt alldeles för länge böt jag faktiskt musikstil och spelade pop/rock, collegerock, punk/rock, ja musikgenren har många namn. Då blev det Check yes Juliet, Dear Maria let me in, About a girl, So much of not enough, och The great escape för hela slanten. Jag blir alltid på så bra humör av att lyssna på dom låtarna. Humöret sitter faktiskt i idag med, så det känns inte så tungt att behöva plugga och städa hela lägenheten idag. Johanna och Matilda kommer ju bo hos oss i en vecka och dom kommer på söndag. Jag vill ju inte att dom ska få någon slags allergisk reaktion pga att det är så stökigt här.


Band: James Morrison feat. Nelly Furtado         Låt: Broken Strings

(www.youtube.com/user/NellyFurtadoComPl)

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG..I love that song too! :)

Har du hort James Morrison & Jason Mraz lat Details in the fabric? sjukt soft lat!

Pussss

2009-01-16 @ 19:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0