Surprise

Vilken överaskning jag fick i lördags. Där satt jag i myskläder och kollade på O.C. Plötsligt ringde Johanna och frågade vart jag var. "Ehm, hemma.. du då?" Hennes svar var då att hon och Matilda stod på flygplatsen och väntade på att jag skulle möta dom. "SHIT!" Efter många om och men så fick jag förklara för dom hur dom skulle ta och taxi och sedan åka till lägenheten.

Johanna och Matilda var glada, fastän det var lite körigt när de landade.


Ok, så deras semester började väl inte så bra som de hade planerat, men livet är fullt av överaskningar. Idag har vi shoppat. Vi besökte Macy´s, Urban outfitters, Forever 21, Footlocker, med mera. Jag har gjort några riktigt bra köp. Det blev grym snygga solglasögon, Van's för halva priset, två cd-skivor "All Time Low" "The Academy Is".

Både Johanna och Matilda har lärt sig hur man tar sig runt i Manhattan väldigt snabbt.
Duktigt tycker jag.



Imorn ska vi möta upp Natalie som jobbar som au pair ute i scarsdale. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Japp vi ska till thailand. reserverade platser idag =) 2 veckor strax utanför patong =).

2009-01-20 @ 13:23:45
URL: http://darkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0