the bitch is back

Hallå där

Då var mitt välbehövda lov över och jag är tillbaka i New York för min sista termin. Under lovet har jag spenderat massa tid med mina nära och kära, samt jobbat på Läckerbiten en hel del. Jag låter säkert knepig men det var riktigt skönt att få jobba ett tag och släppa skolan.

Det var helt underbart att få komma hem och krama om alla som jag bryr mig om. Mycket tid spenderades på Norma Jean's café (borde verkligen få rabatt där snart, så mycket pengar jag som har spenderat där) där vi spelade fia med knuff, drack kaffe, och skrattade i flera timmar.

Mormor fick helt klart flest julklappar i år.


Jag och Paweena festade på Husaren på Juldagen. Här sitter vi i hennes kök
försöker ta smickrande kort på oss själva.



Jag, Paweena, och Monika fikar på Norma Jean's och spelar Fia med knuff.
Som vanligt gick Pawenna in med inställningen I'm gonna win and if I don't you'll be sorry!



På Norma Jean's kan man även spela biljard. Lagen var tjejerna mot killarna.
Tror inte Åsa var så nöjd med det eftersom jag är totalt värdelös på biljard!
På bilden kan ni se Patrik och Niklas.



På nyårsafton tog jag mod till mig och klippte mig, något som jag har pratat om att göra länge.


Sista bilden blir på mig och Åsa som firade nyårsafton med att ha ett stjärnkrig.
Blev vi inte vackra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0