underbart väder i stan

På vägen hem från skolan så gick jag bara och njöt i solen. Det är riktigt kallt ute idag, men solen skiner och det är inte ett enda moln på himlen. Jag måste helt enkelt ut och ta lite kort idag.

Min enda lektion idag var väldigt kort. Lektionen började klockan 8.55 och vi fick gå 9.30. Det är inte klokt. Efter det bestämde jag mig för att droppa min engelska klass eftersom jag inte står ut med den läraren. Det är en sån lättnad nu att veta om att jag slipper den här professorn. Jag vill ju verkligen inte spendera mitt sista kvartal med en professor som jag inte vill ha.

Nej nu ska jag ge mig ut på en promenad och sen blir det plugg som står på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0