Vad ska man göra?

Då var det torsdag igen och nu är helgen här. Jag har fortfarande inga klara planer för vad som ska hände nu i helgen, men det ser ut som att jag kanske ska följa med Anastasiia till IKEA på lördag. Det finns även planer för att åka skridskor i Bryant park den här helgen och jag hoppas verkligen att det blir av.

Just nu känns det inte som att det är torsdag. Annars brukar en ganska skön och glad känsla spridas i kroppen, men nu sitter jag här som en klump i soffan och orkar inte röra på mig. Hoppas verkligen att den här känslan försvinner snart!

Nej, jag ska nog ge mig ner mot 86 street för att kolla in lite skor och annat, eller sätta mig på barnes and nobels och dricka en kaffe. Det kan ju kanske vara en bra start på helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0