Varför?

Åh! Det står två brandbilar utanför vårat hus och halva kvarteret står strax utanför dom med. Det brinner tydligen i ett av husen brevid huset där jag bor. Riktigt hemskt och läskigt (tänk om det skulle börja brinna här). Men det har inte varit någon het brandman här och hämtat mig än så jag sitter lugnt kvar här och försöker PLUGGA i detta oväsen. Jag har ju för tusan prov i morgon som jag gärna skulle vilja få ett A på. Det är ju lättare sagt än gjort. Istället måste jag lyssna på när brandmännen står utanför och skrattar högt (japp dom skrattar, antar att det inte är någon allvarlig brand).

Jag skulle bara vilja öppna fönstret, sticka ut huvudet och säga
-Excuse me, can you please try to keep the noise down? i'm trying to study for a major test and you are, kind of, distracting me.. thank you!

Självklart kan jag ju inte säga detta, och självklart tycker jag att det är bra att dom är här!

Men jag måste plugga!! vad är use-related segmentation nu igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0